• zaloguj się
  • utwórz konto

Rekrutacja na studia niestacjonarne drugiego stopnia w języku polskim

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Informatyka

Szczegóły
Kod INF-N2
Jednostka organizacyjna Wydział Informatyki
Kierunek studiów Informatyka
Forma studiów Niestacjonarne
Poziom kształcenia Drugiego stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe polski
Limit miejsc 48
Czas trwania 4 semestry, 2 lata
Adres komisji rekrutacyjnej Centrum Rekrutacji, ul. Ku Słońcu 140 (Budynek Biblioteki Głównej ZUT, wejście od parkingu)
Godziny otwarcia sekretariatu od 16 do 26 lipca (pn.-pt.) godz. 9-15;
od 29 lipca do 6 września (pn.-pt.) godz. 10-14;
nr tel: 91 449 4949, 91 449 4587 (dla obywateli polskich),
91 449 6055 (dla cudzoziemców)
Wymagany dokument
  • Dyplom inżyniera
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

(pokaż minione tury)

OPIS KIERUNKU

Kształcenie studentów odbywa się w ramach przedmiotów wspólnych dla wszystkich studentów kierunku informatyka (semestr 1) oraz przedmiotów specjalnościowych (semestry 2-4). Przedmioty specjalnościowe realizowane są w ramach czterech specjalności. Specjalność jest uruchamiana pod warunkiem wybrania jej przez odpowiednią liczbę studentów.

Kierunek Informatyka 27.04.2024 uzyskał certyfikat EUR-ACE® Label przyznany przez Komisję Akredytacyjną Uczelni Technicznych (KAUT), który potwierdza wysoką jakość kształcenia magistrów inżynierów oraz że kształcenie jest prowadzone zgodnie ze standardami ustanowionymi przez europejskie organizacje zawodowe.

NAUCZYSZ SIĘ:

W ramach specjalności „projektowanie oprogramowania”:

  • tworzyć zaawansowane i bezpieczne oprogramowanie;
  • projektować i zarządzać systemami informatycznymi, sieciami i zbiorami danych pod kątem ich bezpieczeństwa;

W ramach specjalności „systemy komputerowe zorientowane na człowieka”:

  • projektować systemy cyber-fizyczne oraz komunikacji z użytkownikami w systemach z obszaru motoryzacji, medycyny, gier i innych aplikacji o krytycznym znaczeniu komunikacji z użytkownikiem w czasie rzeczywistym przy minimalizacji negatywnego oddziaływania na realizowane zadania i procesy kognitywne;

W ramach specjalności „sztuczna inteligencja”:

  • przetwarzać dane oraz analizować i wnioskować z danych;
  • stosować techniki i metody uczenia maszynowego, eksploracji danych, rozpoznawania wzorców;
  • stosować systemy związane z percepcją maszynową w zakresie rozpoznawania wzorców w obrazach i sygnałach audio/wideo oraz analizować i przetwarzać dane multimedialne.

W ramach specjalności „programowanie gier komputerowych” (planowana do uruchomienia od roku ak. 2025/2026):

  • tworzyć gry komputerowe i animacje;
  • wykorzystywać silniki fizyczne, uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję;
  • modelować materiały i sceny.

TWOJE PERSPEKTYWY ZAWODOWE:

  • analityk;
  • kierownik projektów programistycznych;
  • pracownik laboratorium badawczo-rozwojowego;
  • projektant i programista interfejsów użytkownika;
  • specjalista ds. planowania i realizacja doświadczeń z udziałem użytkowników;
  • specjalista w zakresie przetwarzania dużych zbiorów danych.

WIĘCEJ INFORMACJI


.