• zaloguj się
  • utwórz konto

Rekrutacja na studia podyplomowe

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Menedżer i audytor systemu zarządzania jakością

Szczegóły
Kod P_MiASZJ
Jednostka organizacyjna Wydział Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki
Kierunek studiów Menedżer i audytor systemu zarządzania jakością
Forma studiów Niestacjonarne
Poziom kształcenia Podyplomowe
Czas trwania 2 semestry
Adres WWW http://spmaszj.zut.edu.pl
Wymagany dokument
  • Wykształcenie wyższe
  Zadaj pytanie
Tura 1 (01.07.2024 00:00 – 04.10.2024 23:59)
Cel studiów

Studia podyplomowe przeznaczone są dla absolwentów studiów wyższych pierwszego, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.

Coraz większa ilość organizacji potrzebuje profesjonalistów w zakresie zarządzania jakością. Zarządzanie przez jakość jest bowiem wyznacznikiem ich konkurencyjności. Podstawowym celem studiów  jest  profesjonalne, inżynierskie przygotowanie absolwentów studiów do organizacji, zarządzania, doskonalenia i auditowania systemu zarządzania przez jakość.

Zajęcia na studiach prowadzone są m.in. przez aktywnych audytorów wiodących Systemu zarządzania jakością oraz praktyków.

Studia kończą się egzaminem końcowym oraz wydaniem świadectwa ukończenia studiów podyplomowych.

Osoby chętne będą miały możliwość uzyskania dodatkowo certyfikatu audytora wewnętrznego zewnętrznej jednostki certyfikującej.

Od roku 2023/2024 studia nie maja specjalności, za to oferujemy uczestnikom studiów podyplomowych dwa certyfikaty ukończenia kursów:

·        Zarządzanie jakością

·        Lean management

 

 Studia trwają dwa semestry. Łącznie realizowane jest 246 godzin zajęć.

 

ZASADY I TRYB NABORU

Opłata za studia: jednorazowa 4900 zł za dwa semestry lub po 2450 zł za semestr.
Istnieje również możliwość rozłożenia opłaty na 8 rat po 612,50 zł.

 

Środowisko, do którego skierowana jest oferta studiów podyplomowych:
Absolwenci wszystkich kierunków studiów pracujący obecnie lub nie pracujący lecz poszukujący zatrudnienia we wszystkich obszarach organizacji, w szczególności związanych z doskonaleniem procesów i jakością

Wymagania stawiane kandydatom:

Ukończone studia wyższe pierwszego, drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie. Uczestnikiem studiów podyplomowych może być osoba, która posiada kwalifikację pełną co najmniej na poziomie 6 uzyskaną w systemie szkolnictwa wyższego i nauki.

Kolejność przyjęć na studia podyplomowe:

Wg kolejności złożenia wniosku kandydata o przyjęcie na studia podyplomowe wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami.

 

Wymagane dokumenty określone w §. 3 ust. 2 oraz § 3 ust. 10-12 Regulaminu studiów podyplomowych w ZUT.

Warunkiem przyjęcia na studia jest rejestracja za pośrednictwem Internetowej Rejestracji Kandydata IRK (rekrutacja.zut.edu.pl), prowadzonego w Uczelni oraz złożenie w sekretariacie studiów następujących dokumentów: 

  • kwestionariusz osobowy na studia podyplomowe z podpisem kandydata (wydruk z Internetowej Rejestracji Kandydata IRK);
  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów potwierdzoną przez Uczelnię – oryginał dyplomu do wglądu komisji rekrutacyjnej;
  • 1 aktualnej fotografii.

Cudzoziemcy ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe składają w sekretariacie tych studiów następujące dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy na studia podyplomowe z podpisem kandydata (wydruk z Internetowej Rejestracji Kandydata IRK);
  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów zgodnie z art. 326 ustawy – oryginał dyplomu do wglądu komisji rekrutacyjnej;
  • 1 aktualną fotografię;
  • kserokopię paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość uczestnika.

Zagraniczne dokumenty o wykształceniu powinny być zalegalizowane lub opatrzone apostille. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać przetłumaczone na język polski przez:

  • polskiego tłumacza przysięgłego wpisanego na listę tłumaczy ministerstwa sprawiedliwości,
  • tłumacza w kraju macierzystym kandydata, z tym że tłumaczenie takie powinno zostać potwierdzone przez polskiego konsula urzędującego w tym kraju.