• zaloguj się
  • utwórz konto

Rekrutacja na studia podyplomowe

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Uzdatnianie wody i oczyszczanie ścieków

Szczegóły
Kod P_UWiOS
Jednostka organizacyjna Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa
Kierunek studiów Uzdatnianie wody i oczyszczanie ścieków
Forma studiów Niestacjonarne
Poziom kształcenia Podyplomowe
Wymagany dokument
  • Wykształcenie wyższe
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (20.05.2024 00:00 – 28.10.2024 23:59)

Cel kształcenia

Celem studiów jest zapoznanie słuchaczy z najnowszymi rozwiązaniami stosowanymi w technologii wody i ścieków, z podstawami monitoringu wód i ścieków z uwzględnieniem akredytacji laboratoriów badawczych oraz z prawnymi, ekonomicznymi i przestrzennymi uwarunkowaniami funkcjonowania przedsiębiorstw gospodarki wodnej. Dodatkowo słuchacze zdobędą umiejętności obsługi programu AUTOCAD@ i jego praktycznego  stosowania.

Do kogo studia są kierowane

Studia podyplomowe są adresowane do osób z wykształceniem wyższym, posiadających dyplom: licencjata, inżyniera, magistra, magistra inżyniera. Oferta studiów podyplomowych skierowana jest do pracowników oraz kadry kierowniczej sektora prywatnego i  publicznego, samorządu terytorialnego (urząd miasta, marszałkowski, gminy, fundusz ochrony środowiska, itp.), którzy chcą uaktualnić lub  poszerzyć swoją wiedzę w obszarze technologii wody i ścieków w szeroko pojętym zakresie. Celem studiów jest podniesienie kwalifikacji zawodowych pracowników.

Kadra dydaktyczna

Studia prowadzone są przez pracowników: Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie – Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa, Wydziału Budownictwa i Architektury, Uniwersytetu Szczecińskiego – Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Gryfinie ESC, Urzędu Marszałkowskiego w Szczecinie oraz  GLOBAL SP. Z O.O.